Problem...

... med min nyagamla blogg.
.
Det strular för mig... och jag hade ett litet helvete bara att komma in och skriva detta inlägg just nu... jag kom helt enkelt inte in via min blogg som jag brukar göra utan fick ta en omväg som jag redan glömt bort... det är oftast så med mig och datorer... jag knappar och trixar tills det funkar men jag har nästan aldrig en blekaste aning om hur det gick till... och att upprepa samma sak är ju då helt omöjligt... eftersom jag ju inte vet hur jag bar mig åt... det finns människor i min omgivning som tror at jag fattar det här med datorer... och jag måste tyvärr meddela er att det inte är sant... jag har helt enkelt bara en väldigt stor portion tur när jag får det att funka.
.
Sanningen om mig och mina påstådda datakunskaper är väldigt överdrivna... minst sagt.
.
Jag vet hur jag vill att min "nya" blogg ska se ut... men jag har ingen aning om hur det ska gå till när jag ska byta ut bilderna högst upp på min blogg... jag vet bara att jag vill ha mina egna personliga bilder där... och att jag kommer att trixa och fixa för att det ska bli som jag vill... det är bara att hålla tummarna för att jag inte sabbar hela sidan på kuppen... fast å andra sidan kan det vara värt att ta risken... eller hur?
 

Kommentarer :

#1: maritha

envis är du visst ;-D
bra blir det. kram

Svar: Rackarns envis ;-)kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :