Vilket fantastiskt gäng...

... vi är.
.
Igår så var vi nere på Gullbrannagården för att ha ett sista konventkommitémöte innan konventet nästa helg... och det är en gåva att få hjälpa till att rodda ihop detta fantastiska sommarkonvent... vi är inte så himla många men vi är väldigt strukturerade och effektiva... vilket inte minst märktes på detta sista möte... bitarna liksom bara föll på plats och det känns som om vi har full koll på grejerna... en sak är i alla fall säker... det blir ett Gullbrannakonvent i år också... och när vi pratar med Gullbrannagården om bokningarna så verkar det som om det kommer att komma minst lika många människor som förra året... vilket inte förvånar oss ett enda dugg... sommarkonventet i Halmstad är ett populärt konvent och jag kan verkligen rekomendera ett besök i Halmstad nästa helg.
.
Varför inte planera in ett strandmöte vid havet på lördag i Halmstad?
.
Det var med ett stort leende på mina läppar som jag åkte hem från Gullbranna... bara att få tillbringa några timmar med så fiNA och kärleksfulla vänner är helt underbart... att det sedan kommer in en människa utanför vår gemenskap och berättar för oss hur fantastiska vi är får oss bara att rekflektera över detta fakta... och ja... VI är ta mig fan helt fantastiska... och jag ger mig själv en klapp på axeln eftersom jag har valt att tillhöra detta VI.
.
VI är ett vinnande koncept.

Kommentarer :

#1: Johanna

Gött mos hjärtat ♥ Och visst är det så :)

Finns det ett färdigt program med tider / aktiviteter att titta på nu? Jag tänkte ta mig dit och undrar om min hund får komma med en liten skvätt...kan man ta med sig sina barn med päls? xx

skriven
#2: peter

Så klart finns det ett program med tider färdigt titta i på www.haronu.org där hittar du programmet...



... och barn med päls är också varmt välkomna.



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :