Att be...

... om hjälp.
.
Det är någonting som jag kommer att göra i massor när det närmar sig årets Gullbrannakonvent... för jag är nämligen i mycket stort behov av hjälp i alla dess former... det ska bäras... planeras... tas hand om... fixas... donas... och allt som jag inte ens vet om än... och jag är inte ett endaste dugg orolig... nä... jag är helt övertygad om att det kommer att finnas hur många människor som helst som inget annat vill än känna sig delaktiga genom att vara med och göra service på konventet... och ännu bättre är det nästan när jag vågar tro att det kan finnas en och annan som inte har en aning om detta... än... för glada överaskningar är ju alltid roligt att dela ut.
.
Tänk... snart så står vi i en STOR ring på stranden i Gullbranna och ber en bön igen.
.
Efter konventkommitémötet tidigare idag så fick jag lite mer klart för mig... nu ska jag bara sätta mig ner och se över vilket behov jag har av hjälp och hur jag ska lägga upp det hela... en sak är i alla fall klar... jag kommer att behöva massor av hjälp... och det glädjer mig eftersom det ju alltid är roligt att göra saker och ting tillsammans med mina finfiNA vänner... ensam är ju som bekant inte alls stark... för det är bara ljug.

Kommentera inlägget här :