Med min nya bräda...

... ska jag om en dryg halvtimme glida ner för backarna.
.
Jag är verkligen en lyckligt lottad kille... för även om det är en klarblå himmel och strålande sol så är det halvklart och helt okej ändå... 10 grader varmt och lite smörigt i backarna gör inte så mycket för mig när jag åker bräda... tvärtom så hade jag några riktigt shyssta åk igår... och några få av dem bestod i att jag provade ut en ny bräda till mig... ingen splitter ny utan jag provade begangnade brädor som några snowboardsnubbar vilje sälja i backen... och till slut så köpte jag en gammal bräda av dem för 700 spänn... la till 400 och lämnade in den för en total "makeover" på den lokala skidshoppen... och nu är det dax för premiär för mig och min nya bräda i backarna.
.
Min "bajsbräda" må vila i frid i brädornas alldeles egna himmel.

Kommentarer :

#1: Blixt

Inte utan att man önskar man vore där,hoppas du får några underbara dagar,kram Å frid över "bajsbrädans" minne...

skriven
#2: peter

Det ÄR himla skönt att vara i fjällen några dagar... och jag gillar redan min nya bräda... massor.



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :