RIKTIGA problem...

... I verkligheten
.
Jag citerar direkt från blaskan...
.

"De senaste dagarna har ett brus stört livesändningarna från Big Brother-huset.

Nu är tittarna i upplösningstillstånd.

– Jag har inte köpt BB 24/7 för att höra brus. Fixa skiten, skriver Emma i programmets chatt."

.

... och jag vet inte riktigt hur jag ska reagera... och då är det inte riktigt bruset som upprör mig... nej... däremot kan jag inte låta bli att fundera lite över Emma och hennes liv... hon har alltså betalt 200 spänn för att kunna titta på ett gäng människor som sitter inspärrade i ett hus... dygnet runt... och jag kan ju inte låta bli att undra varför?

.

Hur ser Emmas eget liv egentligen ut?

.

Emma är i upplösningstillstånd... av ett brus i Big Brother huset.

.

Egentligen kanske jag bara är lite avundsjuk... vilket talang Emma har som kan roa sig på ett så enkelt sätt... och hennes största problem i livet är just nu att det brusar lite när hon ser på Big Brother dygnet runt i 100 dagar... här kan vi verkligen snacka om lyxproblem... jag känner ett flertal vänner som hade dödat för att få byta ut sina egna problem mot hennes.

 

 

Kommentarer :

#1: alex

I-landsproblem kallas det...hörde om en kille som tyckte det var sååå jobbigt.. han var tvungen o backa in ferrarin på uppfarten för den var ju så förbannat låg!

skriven
#2: peter

Det är RIKTIGA problem ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :