Strålande sol...

... och en underbar vinterdag.
.
Tittar ut genom hotellfönstret och möts av en strålande sol... och var kan det då vara bättre än att befinna sig om inte där jag är just nu... så nu ska jag slänga på mig mina skidkläder... hämta min bräda och knalla upp till liften så att jag är där precis klockan 09.00 när den öppnar... då får jag ju också det stora nöjet att åka utför en helt nypistad backe i strålande sol... och jag hinner väl med några åk innan det är dax för ett NA-möte i en av backarna... sittandes utomhus i solen och lyssna på delningar på lite olika språk... för konventet i Trysil är ett internationellt konvent med människor från massa olika länder... mest norden men det pratas även engelska på våra möten.
.
Det är lätt att vara på ett strålande humör en solig dag i de norska fjällen.

Kommentera inlägget här :