Ännu en dag...

... på Hammars backar.
.
Nu sätter jag mig strax i bilen och kör en himla massa mil för att förhoppningsvis få lite luft under mina vingar... har sovit några timmar och det var verkligen behövligt... stupade i säng när jag väl kom hem igår efter alla dessa timmar i friska luften... idag så visar prognosen att det ska blåsa lite mindre (något som vi väntade på länge igår) och visserligen så är väl inte vindriktningen den bästa men det blir nog bra ändå... det finns inte så jättestora möjligheter för mig att få hjälp med att komma upp i luften igen så det är bara att knata på och ta vara på möjligheten när den dyker upp... idag så finns de människorna på Hammars backar... och vill jag flyga igen så är det där jag ska vara idag.
.
Ett och annat litet skutt med skolvingen kan jag förhoppningsvis räkna med idag.

Kommentera inlägget här :