Föregångare...

... är viktiga.
.
Det finns nästan alltid någon som gått före... vad det än gäller... den dagen då jag beslutade mig för att bli en drogfri kille så kunde jag ta rygg på min kompis leffe som hade gått före mig... vilket jag är väldigt tacksam över idag... exakt 14 år senare... på den tiden så hade han varit drogfri en hel evighet (nästan ett helt år)... idag så känns det mer som om vi har lika lång tid... för nu räknar vi bägge tiden i år... vilket bara det är ett mirakel.
.
En annan kille som gått före är Otto Lilienthal... flygets fader... för redan 1891 visade han mänskligheten att vi visst kunde flyga fritt som fåglarna... långt innan några bröder från Amerika flög för första gången... jag kan inte tänka mig något annat än att de fick sin insperation av Otto... att han var deras föregångare.
.
Här har vi en tvättäkta pionjär... världens absolut första hängflygare.

Kommentarer :

#1: Lena

Hoppsan hejsan vad tiden går 14 år.....GRATTIS min käre vän och föregångare......Kram

skriven
#2: peter

Tack min fina och vackra vän...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :