Trädgårdsarbete...

... blev det idag.
.
Nu är det sommar i Brännebassalt... och kossorna har flyttat in i hagen som gränsar till mitt hus... då passade jag på att åka iväg till stan för att köpa lite blommor som jag kunde plantera i några krukor som jag har stående utanför mitt hus... och jag känner mig nästan som en trädgårdsmästare just nu... vilket är en väldigt stor överdrift när det gäller mig eftersom jag inte petar så mycket i min trädgård... hos mig får det växa fritt... jag klipper gräset några gånger om året... och... ja det finns faktiskt ett "och" i år... samma "och" som förra året... jag planterar nämligen några blommor i krukorna utanför dörren varje år... det känns bra tycker jag.
.
De nya fina blommorna som jag planterat i mina krukor hemma i Brännebassalt.

Kommentera inlägget här :