Att boka hotell...

... i ett helt nytt land.
.
Det är inte så himla enkelt att boka hotell på ett ställe där man aldrig varit förut... hur ska man veta att man hamnar rätt... eller så kan det kanske vara ett riktigt lyckat drag att bara ta "random"... då kan man ju hitta riktigt guldklimpar som man aldrig hade funnit annars... fast... å andra sidan så finns det ju då även en chans till den totala motsatsen... värsta sunkstället... men va fan... detta är ju faktiskt lite av charmen med att åka till ett nytt ställe... att inte ha en endaste aning om vad som väntar... rätt spännande faktiskt.
.
Jag har faktiskt inte en blekaste aning om vad som väntar mig... och det är ju spännande.
.
Jag kollar runt överallt och pratar med människor som varit eller känner någon som varit på Bali... det enda jag fattar är egentligen att jag inte har den blekaste aning om vad som väntar mig... och att jag någonstans gillar det... det blir ju lite mer av ett äventyr om man inte vet vad som väntar... och ändå... så har jag svårt att boka ett hotell just nu... bara för att jag inte har någon koll... herregud... att jag bara orkar... släpp taget VRÅLAR mitt förstånd till mig.

Kommentera inlägget här :