Att lägga sig i tid...

... är ju inte min grej.
.
Sitter just nu på mitt lilla hotellrum och begrundar livet på livets villkor... och helt ärligt... jag kunde haft roligare en kväll uppe i Stockholm... men det är en dag i morgon att tänka på... och det är nästan så att jag får nypa mig i armen när jag ser vad jag själv skriver... jag är ju inte direkt killen som tänker på det sättet... idag är ju den enda dag som finns... morgondagen vet jag ingenting om och igår är redan ett passerat kapitel... ändå så sitter jag här just nu och skriver några rader innan det är dax för mig att lägga mig och sova för att vara en utvilad kille i morgon... och det värsta är nog trots allt att det känns rätt bra... ja jävlar... är detta verkligen jag?
.
Jag förvånar mig själv när jag lägger mig i god tid en fredagskväll i Stockholm för att vakna utvilad.

Kommentera inlägget här :