Besöksstatistik...

... är sinnessjukt.
.
Vem kom på att man kunde ha en flik på en blogg där man kunde se hur många som läste densamma... och vilken bloggare kan strunta i att börja tävla mot sig själv... det är fan helt sjukt... och det är lika bra att jag erkänner direkt... jag är inte en av dem som klarar av att strunta i att kolla in min besöksstatistik... och tror ni att jag någonsin blir nöjd... nej nej... inte en chans... jag är ju en beroende... jag vill hela tidan ha mer... och när jag fått massor av besökare på min blogg... då är jag ändå inte nöjd... för då vill jag ha fler... det är helt sinnessjukt.
.
Det är rätt många som tittar in på min blogg... och även om jag blir glad för det... så vill jag ha mer.
.
Kanske är det lite grabbigt... det här med tävlandet... jag vet inte... men jag vet att jag inte kan låta bli att tävla om jag får chansen... och att det alltid varit så... det verkar nästan som om det sitter i generna på mig... ibland hittar jag på tävlinger som bara jag själv känner till... det har hänt att jag simmat kapp i en simbassäng med någon som inte ens vetat om att jag tävlat mot honom eller henne... eller så tävlar jag för att hinna före någon som står i kön sidan om i affären... också naturligtvis utan att denne någon har den blekaste aning om det... och jag tror ta mig fan inte att jag är ensam om det heller... för hade jag varit det så hade det inte funnits någon besöksstatistik på min blogg... det är jag helt övertygad om.
.
Och sen är det ju faktiskt lite humoristiskt att det känns en smula skämmigt att prata om... att det liksom är lite skamfyllt att kolla hur många besökare jag har på min blogg... ja herregud... som det kan va.
 

Kommentarer :

#1: Lakritsdraken

*HAHAHA* Jag är likadan!! Jag kan också hitta på tävlingar som inte finns och tävla mot personer som inte har en aning om att de är med i mitt lilla påhitt. Jag tävlar också mot mig själv många gånger. Man tror att man är ensam om sina små egenheter med det är himla skönt när man upptäcker att så inte är fallet. Tack för ett gott skratt!

Kram!

Svar: Det är sååååå himla skönt att slippa vara "galen" ensam ;-).
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :