Middagsrast...

... i kärleksfabriken.
.
NA handlar om kärlek... och att få vara med och ta del av ett RSK-möte är en gåva som jag önskar att många, många fler i vår fiNA gemenskap väljer att göra... här sitter vi med ett enda syfte... nämligen att föra vårt budskap om att nå den beroende som fortfarande lider vidare... och det får mig att förstå hur jävla bra jag har fått det i mitt liv sedan jag slutade knarka... för som jag sagt förut... det finns inga lyckliga narkomaner... att knarka är ett jävla skitliv rent ut sagt... och i det perspektivet så kan jag inte se att det skulle finnas något bättre att göra denna helg än att tillsammans med mina kärleksfulla vänner hitta sätt och medel så att fler människor ska kunna hitta ett nytt sätt att leva... ett liv utan droger och missär... ett liv fyllt av kärlek och tacksamhet... det livet som jag har fått.
.
Alla människor är värda kärlek och kunna känna sig älskade... vi behöver alla varandra.
 

Kommentera inlägget här :