Ärlighet...

... öppet sinnelag och villighet.
.
Med dessa andliga principer så kommer man långt har jag fått lära mig... och jag måste få lov att säga att det stämmer in väldigt bra på mig... för i mitt tidigare liv... jag har ju att jämföra med... så tillämpade jag den totala motsatsen... ljug så mycket som möjligt... lär dig för fan ingen nytt... och vägra förändras.
.
Att tänka i nya banor och tillåta mig att förändras var väldigt skrämmande för mig... jag är glad över att jag vågade.
.
Ett nytt sätt att tänka är skrämmande... ja alla förändringar är ju egentligen skrämmande... t.o.m. de som vi VET är bra för oss är skrämmande... hur många extra dagar har jag inte tillbringat i destruktiva hopplösa förhållande trots att jag egentligen har vetat at de är dömda att misslyckas... och kört mitt vanliga... sen ... ska bara ... imorgon ... ja jävlar... vilken tur att jag lärt mig tillämpa lite andra principer i mitt liv... typ som... ärlighet... öppet sinnelag... och villighet... för med dessa tre är jag på god väg att bli en riktig vinnare.

Kommentera inlägget här :