Det spökar...

... på min blogg.
.
När jag laddar upp min blogg så saknar jag ju de översta fyra små bilderna... men nu så fick jag höra att en av mina läsare kunde se dem... så det är bara att konstatera... mina försvunna bilder "spökar" tydligen... för vad ska jag annars kunna kalla det för... försvunna bilder som visar sig för vissa människor måste väl ändå kunna förklaras med att den/de människorna är lite synska då... och hur är det med dig som läser nu... är du också synsk... eller är bildrutorna lika tomma på din dator som på min?
.
Så här såg det ut på min blogg innan mina bilder försvann... men nu tror jag att de dyker upp på "andra sidan".
.
Lite kusligt är det allt... eller åtminstonde lite småmystiskt... ska jag hoppas på att mina bilder kommer tillbaka eller bara konstaterat att de har "gått vidare" till en "annan sida"... jag ser med stor spänning fram emot fortsättningen... mer kommer att visa sig... kanske t.o.m. mina försvunna bilder.

Kommentarer :

#1: mimmi

jag tror du har humor..skrattar gör jag iallafall.. ser fortfarande dina bilder..trots att jag ej är ett freak !

Svar: Nej freak tror jag inte du är... men en liten smula synsk kanske ;-).
kram
peter

skriven
#2: Lakritsdraken

Jag kan inte se dina bilder :(

Svar: Det är ett stort mysterium... och jag fattar ingenting.
kram
peter

skriven
#3: Gabriella.

går man in på din logg ser jag dom inte men på fb sidan går det

Svar: Mysteriet blir bara allt mer mystiskt ;-)
kram
peter

skriven
#4: jonas

jag ser de klart och tydligt, njut förvirringen min värdefulla vän

Svar: Det beror nog mycket på att jag har lyckats med att lösa problemet... d.v.s. att jag gjorde om allting och klistrade in de nya adresserna till mina bilder (jag plockar ju dem från min FB-sida och de hade tydligen gjort om någonting på FB med bilderna)... så nu ser jag dem också ;-).
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :