En mysik kväll...

på ett vandrarhem i Skåne.
.
Efter en heldag där vi har hållt på med "framtidsverkstad" så blev det då kväll... och efter kvällsmaten så var vi några stycken som åkte tillbaka till stället där vi håller till på dagarna för att använda våra fysiska kroppar... en tjej höll i ett bodybalance-pass... och jag höll på att dö... det var ändå helt okej fast jag hade blivit lovad att det inte var någonting man blev svettig av... vilket jag vill påstå var en ren lögn.
.
Och nu sitter jag här på vandrarhemmet och lyssnar till allsång... för stora delar av klassen och en gitarr har tagit över nere i matsalen... och det sjungs den ena kända allsången efter den andra... vilket naturligtvis är hur trevligt som helst... vi är verkligen ett shysst gäng... och det är lätt att trivas i detta underbara sällskap... massor av kärlek och jag skulle bli förvånad om vi inte håller på att bygga vänskapsband som kommer att hålla en väldigt, väldigt lång tid... för t.o.m. jag fattar att den grupp som vi skapar här är någonting alldeles, alldeles extra.
.
Man blir rätt mysigt trött av kärlek... och tillsammans med mysik och underbara vänner så är livet rätt skönt.

.
Ibland så vill man inte att dagen ska ta slut... idag är en sådan dag.

Kommentera inlägget här :