Fett stolt...

... över vår presentation.
.
Vi var nervösa... tekniken krånglade när vi kopplade in min mac... det såg inte så bra ut nu när rektorn för Universitetet i Lund skulle se sin första hela redovisning... nu hade han själv lite att säga så han fick hoppa in lite tidigare än beräknat medans vi strulade med att få det tekniska att funka... fråga mig inte hur jag bar mig åt för att få det att funka... om det finns en Gud så får vi nog tillskriva honom/henne/det den bedriften... som ett mindre mirakel så fick vi i alla fall det att funka till slut... och vi kunde börja vår med redovisning...
.
Vi vågade ta chansen att ha roligt på vår presentation... och vi flög... vingarna bar.
.
... och vi blev varse att ett dåligt genrep är bra... allt gick som på räls och vi fick mycket beröm för vår presentation... och då ska ni veta att vi lyckades med konsstycket att lura publiken, våra lärare och panelen med vårt fejkade telefonsamtal... de trodde att vi hade glömt sätta telefonen på ljudlöst och skrattade gott när de upptäckte att det hela bara var ett trix av oss... sen körde vi på... det gick som en dans... så avslutningen där vi faktiskt dansade på riktigt var suverän.
.
Jag är så otroligt stolt över vår helt fantastiska grupp och hur vi klarade av att sätta även avslutningen på vårt projekt... vilket gäng... woow.

Kommentarer :

#1: Milena

Vi är grymma!! DU är grym! Stolt över oss alla :) Kram

Svar: Vi var fan helt fantastiska... VI är grymma :-).
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :