Hela gänget...

... samlat.
.
Så sitter vi då på tåget tillsammans igen... VågaVa-gänget... vi har ju jobbat i olika grupper nu i två veckor och det har även inneburit att vi har haft helt olika tider att passa... så det var faktiskt länge sedan vi satt på samma tåg... jag är nog den som varit överlägset mest i skolan av oss trots att jag varit borta och föreläst i två dagar... för jag har hela tiden åkt det tidiga tåget till skolan och det senaste tåget hem... vilket jag faktiskt gillar... ett bevis på att jag verkligen trivs med min grupp.
.
 Att åka tåg har de senaste veckorna blivit en del av min vardag... men idag är det min näst sista resa.
.
Idag är det vår näst sista tågresa... på måndag är sista dagen våra biljetter gäller så de få dagarna vi har kvar på skolan kommer vi att åka bil... det blir helt enkelt för dyrt att åka tåg när man bara åker enskilda resor... och vi har för få dagar kvar för att det skulle vara lönt att köpa ett månadskort... lite synd... jag gillar våra tågresor.

Kommentera inlägget här :