Hoppfull...

... känsla.
.
Omedelbart så kan jag känna hur mycket mer utvecklande mina dagar på Lunds Universitet har blivit sedan vi splittrade vår grupp och integrerade oss med de andra i klassen... det är med stor beundran som jag på min dator ser resultaten av att göra saker och ting på ett nytt sätt för mig... där kan jag via Dropbox ta del av vad vi kommer fram till i vår grupp... och sättet att skiva ett dokument där jag lättförståeligt ser vad vi behöver jobba mer med och vad vi kommit fram till är helt nytt för mig... nu fattar jag verkligen att jag har en hel del att lära mig av studenterna... och att det finns väldigt bra metoder som jag inte hade en aning om tidigare för att få ett arbete gjort... nu lär jag mig grejer... vilket väl är själva meningen med kursen.
.
Att se på tillvaron med nya ögon är väldigt utvecklande för mig... det känns himla bra att kunna lära mig något nytt.
.
Jag känner mig väldigt hoppfull nu när jag sitter på tåget på väg till skolan... vi har en väldigt svår uppgift framför oss men jag tror ändå att vi kommer att fixa det galant... med den här strukturen så kan det ju bara inte gå fel... jag är väldigt imponerad av hur man kan närma sig en lösning på ett för mig helt nytt sätt.

Kommentera inlägget här :