Hoppsan...

... jag kom in.
.
Nu för tiden så blir jag ju nästan förvånad när jag lyckas komma i på skolans nätverk... det är minsann inte det enklaste att koppla upp sig på internet på skolan heller... och verkar som att detta är ett problem som jag delar med många av mina medmänniskor... kan det vara så himla enkelt att vi helt enkelt har blivit lite väl många som ska samsas om ett lite för trångt utrymme på nätet... att vi kanske ska be de som bestämmer om att satsa lite bredare på nätet så att vi får plats... eller se till att vi får vara med och bestämma kanske är ännu bättre... för vet ni vad... vi lever i ett land där det finns STORA möjligheter att vara med och påverka.
.
Livet är fyllt av möjligheter och jag är tacksam och glad över att bo i ett land där jag får vara med och påverka.

Kommentera inlägget här :