Tillbaka...

... till framtiden.
.
Jo så är det ju... jag sitter just nu på mitt kontor nere i Halmstad... och det är ju här jag kommer att landa efter min lilla utflykt på Lunds Universitet... det är här min framtid kommer att utspela sig... och förhoppningsvis så kommer jag att få med mig någonting från denna kursen som jag går nu att använda mig av i mitt arbete... det är i alla fall mitt mål.
.
Det är sannerligen ett spännade jobb att jobba på VågaVa... precis allt möjligt är möjligt.
.
Efter ett lite längre morgonmöte än vanligt nere på VågaVa så ser jag verkligen hur mycket denna utbildningen och vår framtid som organisation hänger ihop... livet är verkligen fantastiskt... och saker och ting händer alltid i precis rätt tid... det gäller bara att öppna ögonen och se möjligheterna.

Kommentarer :

#1: Therese

Hoppas ni haft det bra på Framtidsverkstan. Tänkte på er när jag lyssnade på denna låt:
http://m.youtube.com/#/watch?v=w_DKWlrA24k&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dw_DKWlrA24k&gl=SE
:)

Svar: Framtidsverkstan var väldigt intressant...
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :