Dax för ett möte...

... för mig.
.
Efter några dagar fyllda av privatliv så är det nog hög tid för mig att dra på ett möte... och med möte menar jag ett NA-möte... där jag tillsammans med mina drogfria vänner delar med mig av mitt tillfrisknande... styrka och hopp kan bara behållas på ett enda sätt... nämligen genom att ge bort det som så frikostigt har givits till mig.
.
Jag är så himla tacksam över att dessa mötena finns... att lägga bort drogerna var kanske inte så himla svårt... det svåra var ju att byta kompisar... för jag fattade ganska snabbt att jag inte kunde hänga med de polarna jag knarkade tillsammans med om jag ville fortsätta att vara drogfri... jag anpassar mig nämligen efter min omgivning... och vill jag då fortsätta att hålla mig drogfri är det ju en jävligt bra idé att hänga med drogfria polare... och drogfria polare hittar jag ju på NA-möte... så klart.
.
Det är så himla enkelt att fortsätta hålla sig drogfri när jag kan hänga med drogfria polare... genialt.

Kommentera inlägget här :