Förkylt...

... och allmänt hängigt.
.
När jag vaknade i morse så hade jag ont i halsen... när jag hostade så gjorde det lite ont... och nu när jag sitter här på jobbet så känner jag mig hängig... det verkar som om jag blivit lite sjuk... och det var ju inte bra eftersom jag inte har tid att vara sjuk just nu... nu är väl inte en förkylning hela världen och när jag pratade med min kollega så berättade han för mig att jag inte smittar längre... ont i halsen och förkylning smittar tydligen mest innan det onda bryter ut... hupp tänker jag då... och kommer ihåg att jag propagerade för att vi skulle kramas mer i fredags när jag agerade konferencier på Brukardagen i Varberg... kanske har jag smittat ner allihop nu.
.
När man rör sig bland massor av människor är det väl inte så konstigt att man även träffar lite baciller då och då.
.
I vilket fall som helst så har jag som jag skrev inte tid att vara sjuk just nu... om en halvtimme ska jag vara på UAE och berätta lite om hur vi på VågaVa gör för att leva drogfria liv... men efter jag varit där så ska jag ta mig en liten funderare... för även jag fattar att det inte är bra att vara på jobbet när man är sjuk.

Kommentera inlägget här :