Helt slut...

... på kvällarna ju.
.
Det tar på krafterna att gå upp tidigare än tidigt... och att komma hem sent på kvällarna... nyss var det sommar och nu är det mörkt när jag lämnar mitt hus på morgonen och lika mörkt när jag kommer hem på kvällen... hupp... vad snabbt det gick... snart vinter igen... men det gör inte så mycket för jag räknar kallt med att komma iväg till Indien och värmen en månad även denna vintern... men just nu så är det skolan som gäller... och jag stormtrivs redan... denna kursen är en kanonutbildning och jag är grymt tacksam över att fått denna chansen... trots att det tydligen innebär att det är mörkt både när jag åker och kommer hem om dagarna.
.
Med mina erfarenheter i bagaget så tror jag mig kunna ta del av frukterna som växer på kunskapens träd.

Kommentera inlägget här :