Min bästa yogaupplevelse någonsin...

... upplevde jag igår.
.
Jag och en kompis åkte ju ner till Helsingborg för att vara med på yogaFUSION... en vän till oss hade tipsat om detta arangemang och vi tyckte att det lät spännande... så vi anmälde oss för några veckor sedan och nu var det då äntligen dax... ingen av oss (och ingen annan heller för den delen) visste vad som väntade oss... och jag var faktiskt en liten smula nervös innan det hela började... att min polare skrattade så att han höll på att ramla omkull när han såg vilka kläder jag skulle ha på mig gjorde väl inte det hela bättre... men va fan... det visade sig lite senare att jag hade valt helt rätt när jag tog på mig mina strandkläder ut i stadens nattliv... själva arangemanget gick av stapeln på en nattklubb i centralaste, centrala Helsingborg... med det mycket passande namnet... Tivolis lokal - Cirkus... vilket var den gamla tåg och färjestationen från min barndom.
.
Mina yogakläder från stranden i Tylösand passade alldeles utmärkt på en nattklubb som körde yogaFUSION.
.
Vad är då yogaFUSION... vi var väldigt nyfikna och jag kan berätta för er att jag faktiskt på riktigt kunde vrida ur min egen svett på mina helt genomblöta kläder efter gårdagen... för yogaFUSION var ett lagom flippat yogapass som någonstans i mitten gick över till flera timmars INTENSIVT dansande till riktigt tung musik (och när jag säger intensivt så är det nästan så att det ordet inte räcker till)... innan det avslutades med att vi varvade ner på våra yogamattor och kände vår gemensamma kollektiva glädje och kärlek... jag skulle vilja kalla yogaFUSION för... KÄRLEK.
.
Jag kommer ihåg inte ihåg när jag dansade så här mycket senast... om jag någonsin gjort det... och då har jag ändå varit på rätt häftiga NA-rave med bra drag... igår dansade jag utan paus i flera timmar... och det var så himla skoj... alla var drogfria och det var en så positiv, glädjefull och kärleksfull stämmning att det riktigt gick att ta på den... skulle ni någonsin få en möjlighet att uppleva yogaFUSION så tveka inte... jag garanterar att ni kommer att älska upplevelsen.

Kommentera inlägget här :