Presentationer...

... kan vara riktigt intressanta.
.
Woow... vad skoj det är att lyssna på andra människor... just nu så håller vi på med en uppgift som går ut på att vi ska presentera oss själva inför klassen... och det är bara så himla häftigt att ta del av dessa presentationer... mina klasskompisar förvandlas till väldigt intressanta människor framför ögonen på mig... ALLA har en historia... och ALLA kan berätta den... och JAG blir berörd... och tacksam över att få vara en del av denna klassen.
.
Det är verkligen intressant att ta sig tid att lyssna på andra människor och deras historia... mycket intressant.
.
En sak som jag redan fattat är att många i min klass lever det liv som jag hade velat leva för länge sedan... ett liv som unga människor utan drogproblem kan välja... jag valde drogerna... och fick vänta ända tills nu innan jag fick den chansen igen... och fan vad glad jag är för att jag fått en chans till... jag är verkligen en lyckligt lottad kille... och idag så fick jag den kunskapen av bl.a. mina lite yngre klasskompisar som valde att plugga istället för att knarka.

Kommentera inlägget här :