Att jobba på...

... VågaVa.
.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen... jag har världens bästa jobb... att jobba på VågaVa är en gåva som jag är mycket tacksam över... och jag vet att detta jobbet har stor del i min drogfrihet och tillfrisknande... för här har jag fått förverkliga drömmar och lärt mig att bli en ansvarsfull medborgare i vårt samhälle.
.
Att jobba på VågaVa är en omväxlande och mycket spännande sysselsättning.
.
Mycket av det vi gör kan kanske vid en snabb blick se lite "glazzigt" ut (som att tillbringa 5 sommarveckor på Tylösand) men jag lovar er att vi gör stor nytta... utan att blinka så vill jag påstå att VågaVa har gjort och gör stor skillnad i människors liv... vi räddar faktiskt liv tillsammans... och att få ha ett så ansvarsfyllt arbete ger mig massor som enskild individ... jag har lärt mig att jag duger precis som den jag är... och för mig är det samma sak som frihet... och friheten att leva som jag gör idag är helt fantastisk... jag är sannerligen en väldigt lyckligt lottad kille ska ni veta.

Kommentera inlägget här :