Socialt företagande...

... i Halland.
.
Idag blev det till att gå upp lite extra tidigt... VågaVa ska repensenteras på en dag som handlar om socialt företagande som går av stapeln om några timmar i Falkenberg... och vi ska inte "bara" visa upp oss... vilket jag för övrigt fick reda på igår... innan dess så trodde jag bara att vi skulle vara med som åhörare för att förhoppningsvis lära oss något nytt om vad som kommer att hända i Halland när det gäller det sociala företagandet... men visst... vi kommer att hänga upp några tröjor och ta med oss lite visitkort och svara på frågor om det är någon som undrar vad vi gör eller vilka vi är... det enda som jag vet med säkerhet är att vi också vill vara med och skapa sociala företag i Halland.
.
Klart att VågaVa ska vara med och starta sociala företag i Halland... precis som vi redan gjort i Ljungby.

Kommentarer :

#1: Helena

Hej! Vad spännande att få vara med på en sådan satsning. Det skulle behövas sociala företag även här på västkusten. Jag skulle vilja stara ett sådant så småningom. Men hur gör jag då? Och vad ska jag inrikta mig på? Har haft en del tankar om detta sista tiden. Hur många behöver man vara vid uppstaten? Nu snurrar det runt mellan mina öron.
Ska kolla lite på nätet!
Lycka till med dagens strapatser.
Kram

Svar: Det är bara att tuta och köra.
peter

skriven

Kommentera inlägget här :