Zumba...

... låter jobbigt.
.
Bestämde med min dotter för några timmar sedan att vi skulle gå på ett Zumba-pass tillsammans idag... och gudarna ska veta att jag ångrar dessa ord just nu... jag har ingen som helst lust att träna överhuvudtaget... kan bero på att jag gick en halvtimme på löparbandet i eftermiddag och tycker att det är färdigtränat för min del just nu... eller... hemska tanke... så beror det nog trots allt mest på att jag är lat och helt enkelt tycker att det låter skitjobbigt med Zumba nu... hade mycket hellre legat i min TV-soffa och kollat på en film om jag ska vara ärlig.
.
Mina problem med verkligheten är minimala idag... jag har bara lyxproblem.
.
Men jag kommer ändå att infinna mig på gymmet på avtalad tid... för om jag har inga problem med att göra det som jag bestämt mig för att göra längre... jag har faktiskt väldigt få problem i mitt liv idag... möjligtvis några få lyxproblem... ni vet sådana problem som man bara kunde önska sig i missbruket... typ att kunna betala mina räkningar och komma ihåg att köpa mjölk med mig hem till kaffet... i mitt missbruk hade jag däremot gigantiska problem med livet och verkligheten... de flesta försvann faktiskt när jag blev nykter.

Kommentera inlägget här :