En polsk toalettstol...

... och en ny ytterdörr.
.
Vi åkte till stan för att handla lite grejer så vi ska kunna kakla klart toaletten på övervåningen... och kom hem med en polsk toalettstol... och en ny ytterdörr... inte nog med det... nu sitter vi och planerar för en ny trappa in till huset... och mitt huvud håller på att brinna upp... helt plötsligt så har jag blivit väldigt osäker på mina egna kunskaper om hur man gör när man bygger en trappa... massa tankar som krockar mellan mina öron och jag får en stor klump i magen och känner mig mest bara stressad... vilket jag tyvärr allt som oftast gör när det gäller att bygga någonting... jag ställer helt enkelt för stora krav på mig själv... och är naturligtvis väldigt skadad av hur det såg när jag renoverade och byggde om mitt hus som en aktiv missbrukare... det började hur bra som helst men blev under tiden allt snurrigare och snurrigare... jag får ont i magen bara av att tänka på det.
.
Hur snurrigt det än är mellan mina öron så kommer det att så klart att bli hur bra som helst till slut.
.
Nu är vi strax på väg in till stan för att handla mer virke... tyvärr fanns det inget släp inne just nu så trappan får vänta tills på måndag... men vi har i alla fall fixat till en ritning på den och räknat ut vad vi behöver köpa... min nya skruvdragare kommer att komma till användning... hurra.
 

Kommentera inlägget här :