Grrrr...

 
.. Känner jag.
.
"Det man inte har i huvudet får man ha i benen"... Glömde min dator på jobbet igår... Så nu sitter jag här och "semesterbloggar" från min telefon... Och det räckte att jag skrev det för att mitt grrrr skulle försvinna ... Kanske inte helt men nästan... Men tanken på att det bara är några dagar innan vi åker till Marbella får mig på gott humör... Och datorn kan jag ju hämta när jag kommer in till stan idag... Om jag inte (som igår) glömmer det... Och det vill jag ju inte... Min dator är lite av en snuttefilt för mig... Kanske dax att erkänna ett litet beroende.
.
det finns ett liv utan dator har jag hört...
.
Nu ska jag försöka klara mig utan dator några timmar... Och det ska väl gå... Fick ju tillbaka min iPhone förra veckan efter ett verkstadsbesök... Så jag kan ju blogga... Kolla mailen... FB... Ja kort sagt... Jag har ju min "fickdator" med mig... Det är egentligen mest tangentbordet jag saknar ... Undrar om detta är bra eller dåligt för mig... att ALLTID vara uppkopplad... En sak vet jag i alla fall... Och det är att jag saknar min dator... Min lilla fina snuttefilt.
 

Kommentera inlägget här :