Lite sent...

... men ändå.
.
Hann inte skriva någon blogg i morse... helt plötsligt så hade jag hur mycket som helst att fixa och då fick bloggen stryka på foten... tills nu... för nu har jag precis satt mig på tåget upp till Göteborg efter en minst sagt hetstisk dag... för mitt i min semester så fick jag lite att göra... min agenda ropade på mig och påminde mig om både det ena och det andra... och summa summarium så har det varit en väldigt givande dag... jag har hunnit med att korrigera en virkesleverans (det blev lite fel)... vilket inte var några som helst problem... tror faktiskt att det t.o.m. blev lite bättre till slut... och i nästa vecka så kommer vi att bygga klart vår nya trappa i Brännebassalt... och inte nog med det... jag har också hunnit med att träffa en av mina sponsier... ett besök hos min terapeut... och ett mycket givande möte med chefen på öppenbehandlingen i Halmstad.
.
Ibland så går livet som på räls... och just nu så sitter jag för säkerhets skull på ett tåg.
.
Så även om det blev en liten smula stressigt i morse så är jag rätt nöjd med dagen än så länge... och det ska bli skoj att komma upp till Göteborg i några dagar... som en semesterfirare... turist... och medmänniska... och nu tycker jag att det är skönt att få sitta ner och hämta andan medans jag glider fram genom ett vackert mulet sommarland... efter denna blogg så lutar jag mig tillbaka i sätet och lyssnar på "Adjö det ljuva livet" med Camilla Henemark i mina lurar... sämre kan man ha det på sin semester... livet är behagligt.
 
 

Kommentera inlägget här :