Nu...

... jävlar.
.
Jag är laddad till tänderna... eller nja... jag har bestämt mig för att gå från att vara en "talkers" till att bli en "doers" och skrida till handling med att renovera toaletten på övervåningen... någonting som jag borde gjort för en herrans massa år sedan... men istället valt att blunda för hur länge som helst... har ju tyvärr en förmåga att kunna stoppa huvudet i sanden och blunda för grejer som jag borde gjort för länge sedan... en talang som mest ger mig ont i magen om jag ska vara helt ärlig.
.
Det blev inte så himla bra senast jag försökte fixa till toaletten på övervåningen... inte bra alls.
.
Förra gången jag försökte mig på att fixa till toaletten på övervåningen slutade det i en katastrof... och sedan så stängde jag bara dörren och låtsades som ingenting... och det är inte någonting som jag rekomenderar... sådant beteende ger mig bara en stor klump i magen... och de klumparna kan jag leva utan... så nu tar jag friska tag... gör om och gör rätt... det får ta den tid det tar... för som vanligt är det ju faktiskt resan som är målet... och jag har bra talböcker att lyssna på under tiden jag fixar och trixar med mina händer... detta känna riktigt bra ska ni veta... tanke, beslut... och handling.
 

Kommentera inlägget här :