Biltjuvar...

... snodde min lånade bil i natt.
.
Jag brukar väl inte direkt komma ihåg vad jag drömmer... men inatt så drömde jag om att en biltjuv hade snott en bil som jag lånat... och det var himla jobbigt eftersom jag ställt den i ett stort offentligt garage... till saken hör att bilen var en carbriolet och att jag glömt bort att låsa den (möjligtvis satt nyckeln i också)... att jag redan innan jag upptäckte att den var stulen misstänkte att den skulle vara borta... och jag minns fortfarande känslan av att ha slarvat bort någon annans bil... inte skoj alls... det var skönt att upptäcka att det bara var en dröm när jag vaknade.
.
Zlatan vann föga överraskande priset som Sveriges mest populära idrottsstjärna 2013.
.
Nu är det strax hög tid att börja summera året som gått... för mig personligen har det precis som för Zlatan varit ett helt fantastiskt år... och bara grejen att få fira en helt fantastisk julafton här hemma i Brännebassalt med människor som jag älskar är ju helt underbart... 2013 är året då jag på riktigt fått känna hur lyckligt Lottad jag egentligen är. 
 

Kommentera inlägget här :