Dax att summera...

... året som gått.
.
Jaha... dax att summera året som gått... hur var 2013 egentligen... vad var bäst och vad var sämst... det är tid för reflektion och eftertanke... mitt nyår startade på andra sidan jordklotet eftersom jag ju befann mig på Bali... med en hejdundrande ravefest på en liten, liten ö... och den första dagen på det nya året stod jag och dansade i hällande varmt tropiskt ösregn... bättre start på det nya året har jag svårt att föreställa mig... inte minst när jag tänker på det faktumet att jag var nyförälskad och att tjejen för mina känslor hade tagit ett snabbt beslut och hängt med mig till Bali... lyckan var total.
.
Den första dagen 2013 stod jag och dansade till tung stampmusik i ett tropiskt hällregn på Bali.
.
Det bästa för mig 2013 är så klart att jag träffat en tjej som jag trivs ypperligt tillsammans med... att våran resa började på Bali gör inte saken sämre... den ön är som gjord för en resa i kärlekens tecken... en resa som för övrigt fortsatte till Brännebassalt av alla ställe där vi idag bor... ja, vem mer än jag kunde tro det när året var nytt... men ni vet hur det är... vissa saker vet man bara... och att jag hade hittat rätt visste jag första gången jag såg henne... att hon inte hade en aning spelade ingen som helst roll.
.
Det sämsta som hänt mig 2013... tar vi en annan dag.
 

Kommentera inlägget här :