Det ekar...

... mellan mina öron.
.
Fullständigt tomt i huvudet... satte mig här för att skriva min dagliga morgonblogg och... ingenting... absolut ingenting dök upp i mitt medvetande som jag kunde använda mig av för att skriva om... det kändes nästan lite kusligt... för hur det än är så brukar det ju alltid dyka upp en eller annan tanke mellan öronen... oftas alldeles för många... samtidigt... om jag ska vara helt ärlig... för det bor ju en hel kommité i mitt huvud... och den är väldigt sällan tyst... så det är ju inte så konstigt att det känns en smula kusligt... och tomt.
.
Kanske tog strömmen som användes vid min akupunktur bort alla mina knasiga tankar.
.
Jag har ju börjat med akupunktur för att bota min onda axel... och nu senast så satte doktorn på ström för att aktivera mina nerver... och jag skulle kanske behöva en mindre elchock för att kunna vakna till lite bättre de här mörka vintermorgnarna i Brännebassalt... kommitén mellan öronen hade nog vaknat då... fast å andra sidan... det räckte med att sätta sig här och slå på tangentbordet för att få igång den kommitén... det var kanske inte så himla kusligt när det blev tyst och tomt i mitt huvud... det var kanske egentligen ganska... skönt.
 

Kommentera inlägget här :