Ett år...

... tillsammans.
.
Idag så firar jag och min kärlek vår ettårs-dag... och då är det ju svårt att inte tänka på hur det egentligen såg ut i mitt liv för ett år sedan... och jag kan konstatera att det är stor skillnad på att leva singelliv kontra att leva i en relation... det räcker att jag tittar mig omkring nu när jag sitter i mitt kök... det första jag ser är min älskling... beviset på att jag trots min egen övertygelse om motsatsen för lite drygt ett år sedan skulle kunna leva ett liv i tvåsamhet... och nu vågar jag tro på ett liv tillsamman med en annan människa... det är stort... stort på riktigt för mig.
.
Tvåsamheten tog mig omedelbart iväg på en resa som jag väl aldrig vågar drömma om.
.
Vi började vårt spännande äventyr med en resa till Bali... och att resa är ett bra sätt att komma en annan människa in på livet... vi fixade vår första väldigt intensiva månad och nu bor vi tillsammans på riktigt... men den största resan för mig personligen är nog trots allt min inre resa... mina vänner säger att jag blivit betydligt lugnare det senaste året... och det ligger väl något i det... att leva ihop med den jag älskar känns lite som att ha hittat hem... och då blir det lugnt.
.
Tack för att du finns i mitt liv älskling.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Tack själv underbara du..... älskar dig <3

Svar: ❤️
peter

skriven
#2: ulf johansson

Grattis på er , gottegrisar!!!!

Svar: Tack
peter

skriven
#3: Chrissie

GRATTIS TILL ER BÅDA!!!! =)

Svar: Tack
peter

skriven

Kommentera inlägget här :