Julgran...

... på tomten.
.
För första gången någonsin så står det nu en julgran på tomten... och då menar jag inte tomten utan tomten (vår trädgård)... och den lyser upp i den mörka brännebassaltnatten på ett mysigt sätt... det närmar sig jul... nu väntar vi bara på snön... det är ju så himla mörkt här ute i skogen innan snön kommer... att inte se handen framför sig är en realitet här ute... när det är svart så är det... svart... och då är det ju riktigt, riktigt trevligt med en gran som lyser upp i mörkret.
.
Idag är det dax för ännu en pratstund med min terapeut...
.
Annars så är det dax för ännu en pratstund med min terapeut idag... och jag måste nog få säga att mitt mående sedan jag började gå dit har blivit... mer... så här nära mina känslor har jag nog aldrig varit... och det är väl inte alltid en helt bekväm känsla... men att det är välbehövligt och helt nödvändigt tvivlar jag inte en enda sekund på... och den dominerande känslan är trots allt... hopp.
 
 
 

Kommentera inlägget här :