Sovmorgonen...

... var efterlängtad.
.
Det har varit lite trögt för mig att stiga upp på morgnarna den senaste tiden... vad det beror på har jag ingen aning om och det spelar väl ingen större roll... jag har varit lite extra trött helt enkelt... så det var riktigt skönt att få ligga kvar i sängen och sova ut riktigt ordentligt... jag behövde nog det... och att inte lägga så mycket energi på att förstå varför jag är trött eller känner på alla möjliga sätt hit och dit är också skönt... tyckte att det var lite "flummigt" sist hos min terapeut men nu börjar poletterna trilla ner... stanna... observera... acceptera... och släppa taget är som balsam för min själ... lite som yoga faktiskt... jag behöver inte förstå... det funkar ändå.
.
Att bara vara är underskattat...
 
 

Kommentera inlägget här :