Gör om...

... gör rätt.
.
Ibland så kan jag bli så himla trött på mig själv... och just nu är ett sådant tillfälle... jag har nämligen en förmåga att fixa till grejer när det gäller datorer som inte är att rekomendera... gör för fan inte som jag... för jag rusar fram utan att läsa någon form av instruktioner och bara trycker och knapprar på allt som kommer i min väg... på något underligt sätt så brukar det lösa sig till slut och saker och ting fungerar utan att jag har en blekaste aning om hur det gick till... så långt är ju allt gott och väl... men när det krånglar och jag som nu ska installera om ett verktyg som gör att jag kan göra ändringar på vår hemsida så är det kört... eftersom jag ju inte hade en aning om hur jag gjorde för att det fixa det förra gången.
.
Kärlek löser inte allt... och kärlek är inte känslan jag känner när det krånglar med datorerna.
.
Jag behöver lära mig att andas och ta det lugnt när det gäller en hel del i mitt liv... ta mig tid att lära mig saker och ting "på riktigt"... och det gäller inte bara datorer... även om det blev så himla uppenbart precis nu när det strulade till sig med vår hemsida... att mitt sätt att fixa saker och ting inte alltid är så himla bra... och jag hoppas verkligen att jag har tålamodet att denna gång göra om och göra rätt.

Kommentera inlägget här :