Trött på att vara...

... trött på.
.
Att rädsla är en sund känsla tvivlar jag inte en enda sekund på... men jag måste få lov att erkänna att jag väldigt ofta blir himla trött på mig själv när jag är rädd... allra helst då det gäller en rädsla som inte är relevant... för jag skapar fortfarande rädslor mellan mina öron som ett resultat av mina egna tankar... visst kan jag förstå mig själv och varför jag blir så himla rädd... men det spelar ingen roll... jag blir bara så himla trött på mig själv när gammal oberabetad skit tar över mitt liv... fy fan... jag vet att jag är en bra kille... likförbannat så tar rädslan över att inte duga som den jag är över ibland... som en svart säck drar jag på mig den jävla offerkoftan... och jag fattar inte varför jag är så rädd för mig själv när jag vet att jag är en okej kille... det är ju som att begå våld mot sig själv om och om igen... och det har jag ju fått nog av nu... jag orkar bara inte vara trött på att vara trött på att jag är trött på att vara trött på.
.
Iband så blir jag bara så himla trött på mig själv och mina beteende... suck.

Kommentarer :

#1: Katinka

Du är en fin och fantastisk man! Den rädsla du pratar om drabbas vi alla av.. gör det inte lättare för dig, men så är det.. så länge du gör ditt bästa utifrån ett gott hjärta så gör du rätt!! Kram

Svar: tack för dina fina ord...
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :