Tillbaka...

... I Sanur.
.
Så var jag då tillbaka bland bilar och mopeder... Lugnet på Gili Air är över... Men jag var klar med paradiset efter 17 dagar... Regnet fick mig att åka tillbaka till Bali och idag så ska jag köra scoter till ett vattentempel för att rena min karma i en reningssermoni... Det ser jag fram emot ... Mycket... För så är det ju... Good karma good connection.
.
Livet är underbart... Och jag har en fet regnjacka... Vad mer att begära... På ett regnigt Bali... Det enda jag kan störa mig på lite är en affärsidé som jag stött på här... Man sticker hål på däcken för att den lokala punkteringsfixaren ska få lite att göra... Jag misstänker samma snubbe som tog betalt för parkeringen... Jaja... Affärsidéen funkade i alla fall.

Kommentarer :

#1: Lena K Eliasson

En fet regnjacka... låter som en oljerock. :) Jag gillar affärsidén! Ta det lugnt i paradiset!

Svar: I paradiset är det bara att hänga på... Det är ju som du vet resan som är målet... Men nu är regnjackan nerpackad.
Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :