Någonting...

... om ingenting.
.
En klarblå himmel... vindstilla... och hur skönt som helst att sitta utomhus och skriva en blogg just nu... sommar, sol och inga som helst krav på att göra någonting överhuvudtaget... bara kunna njuta av mitt morgonkaffe i trädgården... att jobba som proffsbadare på veckorna har ju det goda med sig att jag inte behöver känna mig ett endaste dugg stressad över att behöva ta mig till stranden bara för att det är strandväder... "hobbybadandet" får någon annan ta hand om... jag har fullt upp med att göra ingenting just nu.
.
 
 
Skönt att kunna sitta ute i trädgården... njuta av sommaren och blogga om att göra absolut ingenting.
.
Att göra ingenting innebär också att det finns hur mycket tid som helst för att göra någonting... och det är inte utan att jag funderar lite på att slänga på mig ett par trådlösa hörlurar med en bra talbok och starta gräsklipparen... slänga in en tvätt i maskinen... för det kan ju vara rätt skönt att gå och småpula lite... och samtidigt som jag gör ingenting få någonting gjort... jag gillar den kombinationen.

Kommentera inlägget här :