Vovve, villa...

... och bil.
.
Har jag månne blivit en riktig Svensson med tidens lopp... det var ju ett litet tag sedan jag då äntligen förstod att jag inte var så himla annorlunda... en i sig fantastisk upplevelse eftersom den ju i sin tur innebar att jag också fick vara med i det där tillståndet som vi kallar för livet... och idag så kan jag inte låta bli att undra lite över hur vanlig jag egentligen är... tittar jag mig runt omkring så upptäcker jag ju att jag är omgiven av vovve, villa och bil... och som jag minns det har det väl varit urtypen för en beskrivning av en Svensson... d.v.s. medelinvånaren i vårt avlånga land... och helt ärligt... vad tycker jag då om det?
.
Den inringade lilla killen (jag) blev inte en ny (gammal) Zlatan trots allt.
.
Idag så kan jag ärligt säga att jag gillar att vara en av alla... länge trodde jag att jag var tvungen att vara lite bättre än alla andra för att få vara med och duga som den jag var... det slipper jag idag... för jag duger precis som den jag är... alla dagar i veckan.
 

Kommentera inlägget här :