Att skjuta upp saker...

... är inte så bra.
.
Jag har tyvärr en förmåga att skjuta upp saker och ting... eller om sanningen ska fram så är jag nog allt tvungen att säga hade... eftersom min medvetenhet om "problemet" gör att jag fått ett val... att göra om och göra rätt... vilket i detta fallet innebär att jag kan låta bli att använda mig av mina gamla invanda mönster... ni vet... "sen"... "ska bara"... och "imorgon"... och om jag gör det jag ska göra direkt så kommer jag också att må så himla mycket bättre... det vet jag.
.
Det är inte var vi varit som är viktigt utan vart vi är på väg... 
.
Det är en stor frihet att kunna förändras tycker jag... att slippa vakna upp varje morgon och behöva upprepa samma misstag om och om igen i all oändlighet... jag behöver inte skjuta upp min framtid utan kan faktiskt börja leva den redan idag... tänka sig... livet är fan fantastiskt.
 

Kommentera inlägget här :