Godmorgon...

... världen.
.
Hotellfrukost är nog det bästa med hotell... och jag ser fram emot att om någon minut gå ner och njuta av den servicen... annars så är det väl med blandade känslor jag bor på hotell... visst är det skönt att inte behöva bry sig om någonting och bara bli servad... men... det kan också vara rent ohyggligt tråkigt att bo på hotell... tack och lov så bor jag inte ensam denna gång utan i sällskap med ett gäng trevliga och kärleksfulla människor... och då är det ju bara skoj att få lite extra tid att umgås... eller som igår... ta ett bad i bubbelbadet hela gänget... en utomhusupplevelse som bara växte när det föll några kalla regndroppar ner över oss... det är himla skönt att bada i varmt vatten när det är kallt... möjligtvis lite svårt att stiga upp.
.
Idag så tänker jag focusera på allt som jag är tacksam över i mitt liv... och det är mycket.
.
Annars så är jag fylld av tacksamhet över allt som jag har i mitt liv just nu... jag är en väldigt lyckligt lottad kille... och det är inte utan att jag njuter av det... tänk att lilla jag skulle kunna må så här bra... känna mig älskad för den jag är... och riktigt kunna känna hur tacksam jag är över det.
 

Kommentera inlägget här :