Polsk...

... Midsommar.
.
Jag är ju som ni säkert vet en väldigt lyckligt lottad kille... Och att fira midsommar på ett konvent i Polen är en helt sagolik upplevelse... Inte bara för att vi blev tilldelade värsta presidentsviten på konventhotellet... Eller för att gårdagens åskväder var en upplevelse i sig... Nä... Då är det nästan häftigare att få befinna sig i en kärleksfull gemenskap och lyssna med hjärtat ... Visserligen pratar en och annan engelska även här... Men de flesta pratar bara polska och det är en lite speciell känsla att lyssna och förstå utan att fatta någonting om ni förstår vad jag menar... Att lyssna med hjärtat funkar faktiskt ... och jag tackar livet för att jag får vara med om detta underbara äventyr ... Och jag kan bara konstatera att jag gillar Polen och den polska gemenskapen jättemycket.
.
det är en gåva att tillhöra en så kärleksfull gemenskap som NA.
 

Kommentera inlägget här :