Ajaj...

... ojoj.
.
Trodde efter en dag att jag var en väldigt vältränad kille... hade visserligen en liten smula ont i mina överarmar efter en dag på brädan... konstigt egentligen eftersom jag ju inte använder mina armar när jag åker... men idag så har jag svaret... för idag så har jag ont... typ... överallt... att åka bräda ÄR träning för HELA kroppen... och jag måste tyvärr erkänna att jag INTE är vältränad... det känner jag med all önskvärd tydlighet idag... ojoj... ajaj.
.
Idag är det faktiskt en liten smula bättre än på bilden... idag ligger det nysnö i backan.
.
Att det gör lite ont i kroppen kommer absulut inta att hindra mig från att vara först i liften upp idag... för inte nog med att vi har perfekt preparerade backar... inatt har det även kommit någon centimeter nysnö och lagt sig på dessa preparerade pister... så med några minusgrader... strålande solsken... och nysnö under brädsan... ja då finns det STORA möjligheter att det kan bli en riktigt bra dag i backarna... tjoho... mitt liv är fan helt underbart.

Kommentera inlägget här :