Service handlar om...

... att göra något för någon annan.
.
Denna helgen är vikt åt att göra service för mig... och efter att ha vandrat omkring mellan mina egna öron alldeles för mycket den senaste tiden så kan jag inte säga annat än att... jag får vad jag behöver när jag behöver det som bäst... för just nu så behöver jag bry mig om min omgivning och ta lite semester från mig själv... och vad kan då vara bättre än att göra lite service... som ju i grunden handlar om att göra någonting för någon annan... vårt huvudsyfte är ju faktiskt att föra budskapet vidare... och det är precis vad service handlar om... vi har ställt upp våra bord i en rund ring... och inne i den ringen så står det en tom stol... en stol som håller oss focuserade på vårt huvudsyfte... för vi sitter här denna helgen för att ge bort det som vi har fått... drogfrihet och tillfrisknande.
.
Denna helgen är vikt för att jag ska kunna se hur rikt mitt liv är genom att lyssna på andra.

Kommentera inlägget här :