Det finns vinäger...

... och så finns det vinäger.
.
"Jag är en enkel man, jag nöjer mig med det bästa"... så sa han... Osho... och jag gillar den inställningen... ta bara det här med vinäger... jag har nämligen hittat (eller rättare sagt blivit visad) en affär där de säljer en vinäger som gör min sallad mycket godare... då menar jag verkligen MYCKET godare... och dra det lite längre... varför ska vi nöja oss med det näst bästa när vi egentligen alltid är värda det bästa... det ÄR ju så mycket trevligare att äta en riktigt god sallad (den här vinägern kan nog förvandla vilken sallad som helst till en gastronomisk sensation)... och att njuta av tillvaron kan ju aldrig vara fel... jag blir en trevligare människa... kanske kan det smitta... och världen kanske blir en liten, liten smula trevligare... bara för att jag valt rätt vinäger.
.
Här ser ni en flaska vinäger som förvandlar salladen till ett gastronomiskt underverk.

Kommentarer :

#1: Björn

Vad är det för VInäger då? Och var finns den o köpa? ^^

Svar: Dadelvinäger... i en liten butik i Haga i Göteborg.
peter

skriven

Kommentera inlägget här :